Nahrada 3,5 FDD

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Duben 29 10:31:37 CEST 2009

Nechapu - pokud ma USB, koupit flashku a mechaniku odlozit do sberneho dvora
Pokud nema USB, koupit radic a dale postupovat analogicky
Pokud tam jsou W9x, tak to bude trosku problem, ale i tam se asi daji sehnat
ovladace ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:22 AM
To: HW-news
Subject: Nahrada 3,5 FDD

Kamos by rad nahradil 3,5 palcovu disketovu mechaniku v jednom starom
zariadeni niecim modernejsim.

Nepoznate niekto riesenie typu SD karta namiesto FDD a podobne? Pripadne iny
napad. Cielom ja zvysit spolahlivost a mozno aj kapacitu (v ramci moznosti).
Ani neviem aku kapacitu vie obsluzit FDD radic. IK