OT: prava ve W2k

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Duben 29 01:08:47 CEST 2009

Necitim sa odbornikom v tejto oblasti, tak len tip na posudenie problemu.

Ako pisete, nie ste spravcom na danom serveri. Na to, aby ste ako
_nejaky_ uzivatel mohli pridelovat prava inym uzivatelom k adresaru
(je uplne jedno, ci k vasmu), potrebujete mat na danom adresari pravo
"change permissions". To si zrejme sam nepridelite... Skuste si aspon
pozriet, ako to mate nastavene (ak vam to prava dovolia):
Right click na adresari -> Properties -> zalozka Security -> vasa
skupina / vase meno / ked nikde nie ste, tak everyone(guest apod) ->
Advanced -> View/Edit -> Change permissions

miro