MC6845

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Duben 28 18:39:22 CEST 2009

MC6845 je jenom hromada citacu. Kdyz se spravne naprogramuje,
tak nic dalsiho nepotrebuje.
Pokud si dobre pamatuju, tak RESET byl "klasicky", tj. aktivni v L.
Takze bych hledal pripadne problem i nekde kolem a ne primo v 6845.

Jinak ty citace nehlidaji zadne mezni stavy, takze pri nespravnem
nasypani jejich obsahu klidne prestanou generovat sync-signaly
(pokud se zacatek sync nastavi az za max. stav citace).

rollfree

***********************************

Od: Juraj Michálek

Opravujem jednu videokartu s tymto obvodom. Je tu niekto kto by mi vedel zodpovedat niekolko otazok ohladom jeho funkcie ? Z DS som nie vsetko pochopil.
Jedna sa o samostatnu zobrazovaciu kartu, do ktorej idu z MCU (Z80) data. Tato karta teraz lezi na stole, pripojena na napajanie a predmetny IO generuje na pine 40 signal V SYNC. Na pine 39 by mal bezat signal H SYNC, ale nie je tam nic (teda log 0), takisto podla casovacich diagramov ma byt na pine 18 (Display Enable) signal - tak isto nic. Moja otazka teda znie, ci na generovanie tychto signalov potrebuje nejake externe podnety (hodiny ma - 2MHz, reset je v L, ale jeho zmena na H nezmeni nic) alebo je obvod vadny.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598