MC6845

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Úterý Duben 28 18:03:57 CEST 2009

Opravujem jednu videokartu s tymto obvodom. Je tu niekto kto by mi vedel zodpovedat niekolko otazok ohladom jeho funkcie ? Z DS som nie vsetko pochopil.
Jedna sa o samostatnu zobrazovaciu kartu, do ktorej idu z MCU (Z80) data. Tato karta teraz lezi na stole, pripojena na napajanie a predmetny IO generuje na pine 40 signal V SYNC. Na pine 39 by mal bezat signal H SYNC, ale nie je tam nic (teda log 0), takisto podla casovacich diagramov ma byt na pine 18 (Display Enable) signal - tak isto nic. Moja otazka teda znie, ci na generovanie tychto signalov potrebuje nejake externe podnety (hodiny ma - 2MHz, reset je v L, ale jeho zmena na H nezmeni nic) alebo je obvod vadny.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598