Poskozena akumulatorova baterie

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Duben 28 16:41:34 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    tak to se mi opravdu povedlo hezky se upsat :-)

    Na desky je videt jen pres nalevaci otvory. Jinak nikoli, je to cele
zalite a zadelane v plastu. Zlata stara "akvarka"...

    Zitra jeste chceme dve baterie prohodit, na zkousku, jestli neni
preci jenom chyba v dobijeci, ale asi nebude.

    Dekuji za vsechny rady.

					Saša K. Svobodová