frekvencny menic Sinamics

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Pondělí Duben 27 19:32:20 CEST 2009

pojmem motorpotenciometr byva označena funkce, kdy jde dvema tlacitky,
ktere se pripoji na vstupy, nastavit vystupni frekvence menice. Jednim
se zvysuje a druhym snizuje frekvence.Nic víc. Tenhle menic neznám,
vstup pro impulzni snimace otacek maji Omron V1000. Pokud ma analogovy
vstup a PID regulator , tak sehnat nejaky prevodnik otacky/napeti.