frekvencny menic Sinamics

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Duben 27 19:04:12 CEST 2009

jj, zatial to bolo len hranie, zacali sme to seriozne nastavovat az
dnes. Parametre sa uz podarilo nastavit, je tam niekolko parametrov,
ktore blokuju nastavovanie inych parametrov :-) Ostavajuca otazka je uz
len to snimanie otacok... je to mozne? Vidim tam funkciu Motor
Potentiometer ale popravde som nepochopil ci je to spatnovazobny clen
alebo ci je to pouzite na meranie otacok.
b.