frekvencny menic Sinamics

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Duben 27 17:51:12 CEST 2009

zdravim,
na zaklade doporuceni som kupil ten menic Sinamics, vykon 1.1kW. Vyzera
velmi dobre, uz je zapojeny, ale mal by som k tomu par otazok.
Niektore parametre nejdu editovat, napriklad je tam prednastaveny z
vyroby nejaky motor Siemens 1.1kW so vsetkymi parametrami a nejdu mi
zmenit na moj motor.
Niektore parametre idu zmenit - napriklad maximalna frekvencia na 70Hz -
ale realna frekvencia ide len do 50Hz (potenciometer na analogovom
vstupe maximum).
Ked ma motor k sebe pripojenu dost zotrvacnu zataz ma niekedy problem sa
rozbehnut. Kym tam bola nastavena nabehova rampa na 10, resp. 5 sekund
tak sa nerozbehol vobec, ked som to skratil na 2 a 1 sekundu tak sa
niekedy rozbehol. Vyzera ako keby bol ten menic 'makky' ale verim ze sa
tam da niekde nastavit momentova charaktetristika. Je to tak?
Da sa k nemu pripojit snimac otacok aby som mohol vytvorit spatnovazobny
regulator?
Dik za nakopnutie,
b.