kamerovy system

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Duben 26 15:50:29 CEST 2009

Este sa doplnim, do tohoto je lepsie sa nepustat, lebo primitivizmus jedneho
blba sa zvycajne skonci vacsim primitivizmom vsetkych zainteresovanych
stran.

A.

----- Original Message -----
From: "Andrej Jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 26, 2009 2:26 PM
Subject: Re: kamerovy system

Ahoj,

myslis, ze bude pre sikovneho pravnika problem legalne vykradnut Tvoju
databazu so susedom? Pokial ma chut behat s fotomobilom na krku pri
opalovani zeny, tak asi nie. Ale potom to susedovi moze byt jedno, ci je v
Tvojej kamere alebo beha s mobilom... Ja len ze fyziku neobabres. Kvizova
otazka, na akom principe Ta dostane???

A.