Zesilovač k PC

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Duben 26 10:58:16 CEST 2009

Moje rada, kupte v bazaru nebo na inzerat nejaky starsi AV Reciever, tim jak se neustale meni vystupni AV konektory a pridavaji se nove "normy" pro prostorovy zvuk neni az takovy problem najit za cca 100E stroj ktery se kolem roku 2000 prodaval za 10-15 k Kc.

Pro predstavu Sony STR-DB790 6.1 s i digitalnim vstupem jsem videl v bazaru za 3500Kc a vizuelne byl bez vad. Pricemz zrovna u tohoto modelu se tvrdilo, ze na svou tridu hraje nadprumerne a lze na nem poslouchat i audio, coz pro nektere AV-R nemusi byt pravidlem.

Kdyz to budete stavet tak v tom stejne utopite min. 2k Kc a rozhodne to nebude mit vzhled a moznosti nejakeho bazaroveho AV-R.

KN

>Chtěl bych si k PC postavit audio zesilovač, ale moc v tom nevyznám, tak
bych rád požádal zdejší "experty" o radu.

Jako vstup bude sloužit zvuková karta v PC nebo line-in třeba z MP3
přehrávače.
Výstup bych chtěl na dva přední reproduktory (momentálně mám 10W -
takové ty klasické velké dřevěné, co bývaly u starých rádií, ale chtěl
bych nějakou výkonovou rezervu), dále na basák (ten ještě nemám) a možná
zadní repráčky. Prostě klasické 5+1 nebo 4+1.

Samotný zesilík by měl mít nějaké slušnější parametry a hlavně ŽÁDNÝ
BRUM. Konstrukcí vyhovujícím mým požadavkům je na internetu nebo v Amaru
jako maku, ale mě by spíš zajímalo, jestli nemáte někdo nějakou
ověřenou, která bude fungovat opravdu na "první zapojení". Nebo jestli
raději něco koupit? Nehodlám ohlušovat sousedy a nejsem nějaký extrémní
audiofil, ale to co mám teď celkem brumí a navíc každý elektrotechnik si
prý musí postavit vlastní audio zesilovač.

OH