Frequency counter FMC600

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Pátek Duben 24 13:53:35 CEST 2009

Zdravím.Mám pred sebou výrobok z čias socializmu,Frequency MOS counter
FMC 600,vyrobil Videopres Praha VTS MON.Je osadený integrovaným čítačom
ICL do 10 MHz a nejakou preddeličkou.Mal by to byť čítač do 600 MHz ale
je mi záhadou, v akých jednotkách zobrazuje displej.Pri frekvencii cca
135 MHz ukazuje 1340.12. Nezdá sa mi poloha desatinnej bodky.Neviem či
je vadný,alebo je to nejaká špecialita.Nemá niekto s takouto aparatúrou
skúsenosť ?

                                                                   Peter

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4033 (20090424) __________

http://www.eset.sk