OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Duben 24 09:36:31 CEST 2009

Pokud ma grafiku ATI, tak na 99% muze pouzit toto:
Pokud se kamarad spokoji s tim, ze tam bude jen jeden uzivatel, tak mu
nastavte automaticke prihlaseni. Po prihlaseni si to ty XP na Aceru
prepnou na ten externi monitor (musi tam byt spusten tusim CCC)
Dalsi moznost je (pokud potrebuje vice uzivatelu), tak vytvorit
pomocneho uzivatele (bez prav) s automatickym prihlasenim a dale
prepnuti uzivatele (mozna by pomohlo i automaticky ho hned odhlasit -
bez zaruky)
Dalsi moznost je nainstalovat si misto Catalyst driveru neoficialni
drivery Omega (ty se v tomto chovaj slusne) - ale jak rikam - to plati
pro grafarnu ATI.

Zdravim
Marek