Nove PICy

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Duben 24 09:15:33 CEST 2009

Je to jednoduche, nekdo to koupi a koupi se toho celkem tolik, ze se to
vyplati. A velka firma vetsinou dobre vi predem (mala by mela taky,
ale...), co kdo koupi a nebo uz na to ma rovnou objednavku ;). Takze je
uplne zbytecne se u takove uvahy "proc" zabyvat primo technickou
strankou veci, vyrabi se to, co se da prodat a kdyz se to da prodat,
nejspis to nekdo do neceho umi pouzit a kdyz to do neceho nekdo umi
pouzit, pak takovych nejspis bude vic. Zkuste neco noveho vymyslet,
vzdycky zjistite (pral bych Vam, aby ne), ze na svete je Vam podobnych
lidi, se stejnym napadem, vzdycky vic ;).

--
Jiri Bezstarosti