OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Duben 24 08:55:47 CEST 2009

Dobry den.
Omlouvam se za OT, ale verim, ze tak uplne mimo misu to neni,
i kdyz se zde jedna o to, jak chybu HW obejit pomoci SW.

Mam ted v ruce kamaraduv notebook. Ma  rozbity display a to dokonce tak,
ze kdyz je pripojeny, notebook vubec nebootuje. Pokud se odpoji konektor,
kterym je display pripojen k zakladni desce, "vsechno" normalne funguje.
Kamarad by ho chtel provozovat s externim monitorem, ale nejak se mi to
nedari.
Kdyz nabootuji notebook z live CD Ubuntu, pak normalne funguje.
Kdyz bootuji z harddisku (Windows XP), nefunguje. Chova se to tak, ze
v dobe kdy by se pravdepodobne mela objevit prihlasovaci obrazovka,
externi monitor zhasne a uz se nerosviti. Na klavesu, kterou se
prepinaji monitory,
nereaguje. V Ubuntu ovsem ta klavesa take nic nedela.
Kamarad Linux nechce, chce zustat u tech Windows, na ktere je v tom
notebooku
licence. Spravovat to take nechce (nechce do nej uz investovat).

Prosim o radu, jak to zprovoznit. Cini to na mne dojem, ze to prepinani
probiha
jen pri bezicich Windowsech. Jenze ty nebezi ...
Pokud tomu tak je, pak je tu otazka, co se v tech Windowsech pri tom
prepnuti
stane. Napriklad nejaka zmena v registrech ?
Pokud by tomu tak bylo, pak by snad bylo mozne nejakym editorem registru
tu zmenu udelat.

Dekuji predem za jakekoliv konstruktivni informace.

--
Lubos Ruckl