shanim stary SCSI disk, nemate?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Duben 23 13:47:37 CEST 2009

Pro oziveni jednoho stareho pocitace shanim stary SCSI 50pin harddisk.
Uz jsem jeden koupil na aukru ale prestoze prvotni test media probehl v PC v
poradku po presunu do druheho PC disk zkolaboval, na pripojeni do toho
starecka vubec nedoslo.
Prodavajici na aukru rikal ze je nejspis spatny, ale za 50kc mi to stalo za
pokus :-)

Nicmene zase nemam nic.

Kdyz se snazim s 4GB s 68 pinovym LVD konektorem a redukci, tak to nejde,
proto bych rad nejaky opravdu stary ale funkcni kousek od desitek po stovky
MB. Ale ani jednotkami GB nepohrdnu pokud budou mit konektor na 50 pin IDC

Samozrejme cena by mela odpovidat tomu, ze to je na hrani, tj. za nekolik
stokorun.
Na zminenem aukru vidim jen pro moje ucely predrazene a prilis moderni disky.

Kdyby se nekomu na nejaky takovy prasilo, rad bych od nej pomohl.

Diky

Jakub Ladman