RE: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Duben 21 11:02:36 CEST 2009


Jasne, tak pred patnacti lety byly tolerance nekde uplne jinde. Ale i stara
dobra Siemensacka RXSka (je to dodnes profi stroj a soucasne modely se lisi
vpodstate jen tim, ze umi varit ribonove kabely, ale mechanicky zaklad
svarecky je temer totozny) umi varit prave pod ty 0.2dB. Mozna jste po tech
letech jen posunul desetinnou carku. kazdopadne dnes se prudi, ze je svar o
0.02dB horsi nez by mel byt :-)

Chce-li se nekdo z nesvarecu podivat, jak takova svarecka vypada a pracuje,
necht navstivi nasi skolni wikinu:
http://panwiki.panska.cz/index.php/Sv%C3%A1%C5%99en%C3%AD_optick%C3%BDch_vl%C
3%A1ken
nebo zkracene, kdyby to neproslo:
http://is.gd/tCKS

Je to tam vcetne videa z displeje te svarecky.

Jakub Serych  

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
> Sent: Tuesday, April 21, 2009 8:35 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?
> 
> Uf, to jste mne dostal, abych rekl pravdu, to cislo mi nejak 
> vytanulo z pameti a dost mozna, ze to byla prave hranicni 
> hodnota, delaly se normalni svary normalni (tedy az 
> soucasnou) technikou (svarecky RXS Siemens, tenkrat asi 
> 1.5MKc v jednom kufru, kontrola svaru jednak vizualne, druhak 
> pruchozim merenim, dneska nic neobvykleho, tenkrat zazrak 
> techniky...).
> 
> Fakt je, ze je ta mnou uvedena hodnota je podezrele velka, 
> svarovalo se tusim po cca dvou kilometrech a useky byly 
> rozdelene po cca 40km mezi koncovymi zarizenimi, to bychom 
> asi na konec nedosvitili. Bohuzel merici protokoly dneska uz 
> nedohledam, kopie vzaly za sve pri nekolikerem stehovani.
> 
> Prece jen je to asi patnact let a pamet uz neni, co byvala.
> 
> Pavel Kutina
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Tuesday, April 21, 2009 8:17 AM
> Subject: RE: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?
> 
> 
> > Na zminene trati se uskutecnil pilotni projekt (realizace AZD
> > Praha), toho jsem se zucastnil vlastnima rukama, od svareni
> > spojek na trati (to jsou ty
> > krabice) az po montaz kabelu na stanicni budovy a nasledne
> > vytazeni do pigtailu v racku, mereni, diagnostika atd.
> > Vsichni v tymu jsme museli umet vsechno kvuli
> > zastupitelnosti, ale kazd mel "svoje" - ja nejcasteji sedel u
> > reflektometru a prudil kolegy, za maji na spojce o 0.2dB
> > vetsi utlum :)
> 
> Co to bylo za dobu, ze se prudilo s utlumem vetsim o 0.2dB? 
> Dnes se musi
> svaret pod hranici  0.2dB.
> Opravdu povedene svary maji pod 0.1dB, ty prumerne 0.15dB a 
> kdyz ma 0.18dB,
> tak uz je spousta mraceni, pri 0.2dB se svar bez diskusi predelava.
> 
> Jakub
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 



Další informace o konferenci Hw-list