Re: Pajecka bylo Re: Tak to vypadá když je člověk vzteklej

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Duben 21 07:13:56 CEST 2009

Pouzivam http://www.gme.cz/cz/index.php?product=730-398 Mel jsem taky SL20.
Co potesilo:
-rychlost zahrati
-vykon (kdyz jsem pajel prepazky z Cu 0.5 do pocinovane krabicky, tak
jel naprosto hladce a plynule - predtim nemyslitelne to pripajet)
-lepe se mi drzi pero v ruce
-proste se s tim subjektivne paji mnohem lepe
Co nepotesilo:
-chtelo by to (hlavne pro horkovzduch) pamet tak na 1-2 teploty

Marek