"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Duben 20 20:52:53 CEST 2009

Tak jsem to taky zkusil, výchozí hodnotu 9 V jsem rozšířil o 2 nuly na 900.
Vylezlo 89,...k a nabídlo to 68k a 100k. Při zvolené řadě E12 mi tam ale
chybí 82k.

Užitečnost programu by šla dále zvýšit přidáním kolonky Počet LED v sérii.

PH

From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
    jeste jednou vsem dekuji za spolupraci :-) Program se sice rozrostl
na velikost cca 200 programovych radek, ale hlavni je, ze snad uz je
vsechny vychytane. Dokonce i veci, ktere mne nenapadli.

    Tedka jeste bude zbyvat udelat jazykove soubory a cele to predelat
tak, aby to byl radny modul systemu. Nyni jsou vsechny texty "ne tvrdo"
ve zdrojovem souboru a to by nemelo byt. A pak vykoumat nejaky dalsi
"plugin" :-)

    Jeste jednou vsem dekuji :-)