Vikend pobaveni

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Duben 20 17:58:08 CEST 2009

> Jinak dotycny chtel po me, at se vyjadrim , zde je to mozne ;-) a abych
> pravdu rekl, ja uz sam nevim co mozne je a zda si , ze me dela jen kazdy
> srandu ;-)
>
> http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php?t=33091

Meli jsme ve Frydku dva zajimave borce v tomto stylu - jeden vyrabel tmu
interferenci laserovych paprsku a druhy byl ponekud mentalne postizeny ale
CB pasmo (obcanske radiostanice) na jistou dobu uplne zamoril neustalou
otazkou - "jak daleko se dovolam na jakou antenu" - coz pronasel stylem
zname sceny z filmu Rainman "Kdo je na treti mete" - jednalo se o to ze
jeden z hracu baseballu se jmenoval KDO neboli v originale "Who is on the
third pole."

Oba jsem si prectenim o mikrovlnach co kmitaji 10x rychleji nez elektrina a
proto pujde 3,11 GHZ procesor pretaktovat na 100,6 GHZ ... jasne vybavil ani
nevim proc ;-))

Zdravi Petr Kubac