Re: Tak to vypadá když je člověk vzteklej

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Duben 20 16:29:52 CEST 2009

Moc-li pak stala?

>Puvodni zprava ze dne 20.4.2009 od Daniel Valuch:

> jj, to je presne ono. Mam MetCal stanicu a tiez som najprv nechapal co
> mi kolega vravel ze ziaden iny knoflik ano sietovy vypinac
> nepotrebujes. A ono ho naozaj nepotrebujes :-)))

Ale to je uplne normalni vec pro vyrobu, tj. do provozu, kde se osazuje. Nastavis zenskym teplotu a nemohou ji menit. At uz je to pevnymi hroty nebo zamkem. Ja mam tuhle pajecku:

http://www.hakko.com/english/pickup/fx951/index.html

Mimochodem, vidis tam tech 350 nastavenych? :-) No a ta pajecka tam ma dole pod tlacitky skviru na ten modry klic, ktery lezi pred ni. Bez klice nejde teplota menit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert