RE: Tak to vypadá když je člověk vzteklej

Pondělí Duben 20 11:56:41 CEST 2009

Hele, Balu, kdysi jsem byl na nějakém semináři o pájení a firma Weller tam prezentovala páječky s regulací systémem Magnastat - využití Curieova bodu (nebo jak se jemnuje ztráta magnetizmu při dosažení teploty). Když jsme se ošklíbali nad tím, že nejde regulovat teplota (byla to páječka přímo do zásuvky ale na drobné pájení) tak nám vysvětlili že je to právě do provozů kde je nutno dodržet kvalitu spojů a tak proto ...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Saturday, April 18, 2009 10:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tak to vypadá když je člověk vzteklej

ja tiez, teda pajkovaval som ked som mal este pajkovacku s nastavovanim teploty. Zato nasi experti (narodnost uz ani nebudem spominat) zasadne vypeckuju hrot na 450 stupnov, nechavaju to tak bezat cele dni a ked idu pajkovat clovek pocuje len zaborenie do mokrej spongie (strasne
zasycanie) a hroty su potom cele cierne, zoxidovane a neda sa s tym robit...