OT: Vikend pobaveni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Duben 20 01:14:38 CEST 2009

Já bych to spíš viděl na puberťáka, který se snaží zviditelnit. Něco se teď
učili ve fyzice o mikrovlnách, tak to hezky splácal dohromady s počítačem,
co má doma nebo co by doma chtěl mít, přepsal pár čísel v konfiguraci a
hotovo.
Nejvíc mě asi fascinuje jeho 128bit CPU. Možná kdyby mu někdo poradil, tak
do své práce zakomponuje, že na tom můžou běžet dva 64bit OS nebo čtyři
32bit OS současně a to se přece vyplatí! :)