Mech:hlinikovy plech - kde koupit male mnozstvi

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Duben 19 12:35:12 CEST 2009

hledal jsem nabidku mech. materialu(plechy, hlazenky atd.) na jednech
"zdejsich" robo_strankach, ale nenasel ...
spatne hledam nebo to "tam" uz neni ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Sunday, April 19, 2009 12:20 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Mech:hlinikovy plech - kde koupit male mnozstvi

>nevite nekdo, kde by se dal koupit hlinikovy plech 2.5 - 3mm v mnozstvi

>mensim nez cela tabule , pripadne ustrizeny na konkretni rozmer ?
>Nechce se mi kupovat tabuli 2m2 za cca 1600 Kc.

Dovolil bych si podotknout, ze neni hlinik jako hlinik. Podle slozeni a
tepelne upravy muze byt hlinik tazny a ohebny, ale obtizne se da vrtat a
jinak triskove obrabet, nebo zase tvrdy, dobre obrobitelny, ale pri
ohybu praska. A pak je i neco mezi tim, co nejde ani poradne obrabet,
ani ohybat.

J. Hanzal