Vyhybka pre vyskovy reproduktor v aute

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Duben 18 14:35:28 CEST 2009

Dobry den,

vo dverach auta mam dole stredo-basovy reprak (4ohm) a vyssie pri
klucke vyskovy repracik (8ohm). Do dveri vedie z radia jeden par
kablov. Auto je z druhej ruky, vyskovy reprak nie je nijako zapojeny
(lepsie povedane, je odstrihnuty). Nie som audiofil, no chcel by som
ten repracik zapojit, ked tam uz je.
Viete mi poradit, ci ma vyznam riesit nejaku vyhybku, alebo staci
vyskovy reprak pripojit cez kondenzator? Preferujem najjednoduchsie
riesenie :-) Ak kondenzator, tak pouzijem bipolarny, ale nemam
predstavu, aka hodnota vyhovie (1 az 5u?).

Vdaka,
miro