Ochrana stupov ADC

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Duben 18 13:29:10 CEST 2009

Ahoj,

----- Original Message -----
From: "Lubos Medovarsky" <lubos.medovarsky@accelera-networks.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 18, 2009 1:04 PM
Subject: Re: Ochrana stupov ADC

Pavel Hudecek wrote:
> Ten vstupní odpor se mi také nezdá. Ale předpokládám, že by to mohlo být
> kvůli tomu ADC.
>
> V takovém případě bych volil jiný ADC, s vysokým vstupním odporem, nebo
> předřadit oddělovací zesilovač. Je důležité, aby měl vysoký vstupní odpor

Ano, beriem spat.
Citat nespravny datasheet, to uz je slusna prepracovanost :-)
---

Na to je len jedno, na vsetko sa vykasli a chod sa prejst do prirody alebo
na pivo...

> integrované ochranné diody. Potom stačí předřadit vysoký odpor, v případě
> SMD nejlépe několk ks v sérii.
>
> Např. 3x 1M 0805 na vstupu výrobcem doporučeného zapojení zesilovače, nebo
> ADC. Paralelně ke vstupu možno připojit ještě rezistor, který bude s těmi
> třemi na vstupu tvořit dělič, např. z 10 V na 2,5, tedy zase 1M.
>
> Po připojení 300 V, odporama bude procházet 0,1 mA, dále pokračujíc skrz
> ochranné diody do napájení. Spotřeba OZ/ADC poklesne o 0,1 mA, na odporech
> se ztrácí 30 mW.
>
> PH

Vdaka, pozriem sa na to. Prekvapilo ma, ze je sum pre 1 M odpor
za tychto podmienok dost maly, len asi 0,4 uV, co je pod 1 lsb
pre 24b rozlisenie (a je celkom iste, ze sa take nepodari dosiahnut).
---

Mozem si tipnut? Robis s AD7710, tam su ine radosti... Dnes by som sa pozrel
asi po TI, ale tie nie su v dip.

A.

Lubos