Re: Premotáni trafa - kde sehnat drat 0.9?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Duben 17 18:59:02 CEST 2009

Ad 1) www.cuprum.cz
Vstricny pristup, prijemne ceny, prodavaji i 'nadrobno'. Ale pozor,
mnozstvi byva vetsi (nekdy znacne) nez objednane. Je to tim, ze maji
problem odmotat tak malo. Ale vzhledem k cene to (mne osobne) vubec
nevadilo, kdyz jsem dostal misto 1/4Kg treba skoro kilo.

Ad 2) pokud dobre pocitam, tak ten 0.9 ma 5x vetsi prurez, nez ten 0.4, takze...
Ono to nahrazeni vice tensimi draty se pouziva u spinanych zdroju, ale
u 50Hz to nema cenu. Otazkou je, zda Vam tam 5x0.4 vleze...

Marek