Ochrana stupov ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Duben 17 11:01:32 CEST 2009

Zdravim,

Pavel Novotny wrote:
> Hm, nechci vam do toho kecat, ale to co jste sem poslal prezije s bidou +50V
> a vy jste chtel +- 300V, na tato napeti to bude chtit neco robustnejsiho nez

Ide mi o co najlepsie zabezpecenie, aby bolo co najmenej oprav napr.
z dovodov, ze zakaznik zabudne prepojit "zem" a sposobi vacsi rozdiel
potencialov, nez by zariadenie znieslo.

Nehladam nemozne, ale existujuce riesenia do takej miery, ako to len
pojde.

> nizkosumovy OZ na vstup. Neuvadite pozadovanou presnost toho celeho tak
> tezko radit, ale pokud to ma byt napriklad k 16bit ADC s trochu vyssimi

Najmenej 16 bitov, f < 10 Hz, C in < 500 pF, R in < 1 k.
Merany signal bude prakticky DC, pod 0,1 Hz.

> pozadavky na presnost a cele to ma tech +-300V prezit bez nutnosti
> servisniho zasahu tak bude ten ochrany obvod drazsi nez cely prevodnik i s
> MCU dohromady :-)

Ano, stihol som zistit, ze vhodny oddelovaci OZ stoji nad 100 eur :-)

Vdaka

Lubos