Jak pripojit NB s wifi k domacimu internetu?

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Duben 17 08:18:57 CEST 2009

 Zdravim,

sam sem poridil rovnou router s wifi i kdyz sem jete ntb nemel - mam linksys
wrt54GL, za ty 2 roky trvaleho provozu co ho mam nemel jediny zasek, crash,
odpojeni od site... Ale levny nebyl - pamatuju se na castku kolem 2,2-2,5kKc,
nicmene si myslim, ze to nebyly vyhozene penize.

JDrozd
---