anténa v autě

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Duben 16 18:54:54 CEST 2009

U autoradii jsem nevidel antenni zesilovac napajet po koaxialu, jen
extra dratem. Ale mozna existuje. Anteny pro autoradio koupite bez
zesilovace i s nim.
Neni nekde u anteny, kde se to stineni montuje na kostru, zkrat? Byva to
takovy bazmek, kde stredem prochazi sroub anteny - ziva cast anteny a
stineni je pripojeno na jakoby ozubeny krouzek co se zakousne do plechu
auta.

Ja to resil nedavno (radio o jiste doby hralo jen ve meste, jenze zrovna
v ty dobe mi nejak odeslo puvodni radio a jine hralo mizerne - jezdil
jsem s tim 2 roky a nadaval co je to za kram a jak je ten signal radii
spatny a ruseny) a zjistil jsem, ze do zesilovace u anteny natekla voda
a uhnil prokov napajeni. Propojil jsem to dratkem a uz to zase hraje.

MH