Avr studio, atmega32 -

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Duben 15 13:27:01 CEST 2009

Ako uz pisal Wek, je to malo pravdepodobne, ale mohol byt tam byt aj
zaskodnik menom latch-up, ktory moze poskodit interne struktury
obvodu. V pripade, nespravne postupnosti pripajania napajania a
programatora (zariadenie nieje napajane zo svojho zdroja, ale je
napajane skrz komunikacne piny z programatora), moze dojst k tomuto
javu, a moze sa obvod poskodit.
Co sa tyka "pretaktovania" AVR lov voltage verzii, niesu datasheety
jednoznacne (aspon podla mna). Taka ATmega16L ma napriklad v DS v
casti electrical characteristics - Ext. clock drive. (table 118)
uvedene 0-16MHz nie podla typu obvodu, ale podla napajacieho napetia.
Ergo, ATmega16L moze bez problemov fungovat na 16MHz. Ak mate niekto
neake ine zdroje, kde to presne popisuju, necham sa rad poucit. Ja som
teda nenasiel, aj ked som neako silne nehladal.

Slavo T.