Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Středa Duben 15 00:01:42 CEST 2009

Tedy..chtěl jsem říci - jsou to možné faktory. Vzpomínám si, když jsem
se kdysi učil letovat bga tak jsem trénoval na nějaké flash z mobilního
telefonu, po pátém usazení na desku přestala fungovat v důsledku
přehřátí (bylo viditelné). To se v tomto případě určitě nestalo.
Ale je to, pravda, divné, že už je to u mě druhé avrko za krátkou dobu
co nějak "atypicky" odešlo do věčných lovišť.. viz thread "Mrtvá atmega"
kde jsem popisoval neochotné  startování atmega16.
Třeba je to jen velká náhoda, každopádně je nutné být obezřetný, a pokud
se naskytne problém, hledat vylučovací metodou :)

Bear