Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Úterý Duben 14 23:17:53 CEST 2009

Aktualne 3tí ročník gymnázia.
S tou zemí.. mám spojené země - pc, lab. zdroj, páj. stanice,
osciloskop,.. ta moje veta "Ty rozdílné zemì jsou skuteènì problém?" asi
zaznela jinak nez mela. Byla to "narazka" na problem se kterym jsem se
setkal pri spojeni zvukove karty pc + reproduktory - ze kterych se
ozyval neskutecny bordel (jinak byli naprosto v poradku)- prý kvůli
"něčemu" s tou zemí. (ted jsem asi za hlupáka)

Bear