Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Úterý Duben 14 22:48:22 CEST 2009

Ty rozdílné země jsou skutečně problém? O tom jsem nikdy nic
nezaslechl.. Já to mám všechno na laboratorním zdroji + do mikroprociku
to jde jeste přes 7805 k tomu nejake ty elekt. kondiky..

Bear