Re: Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Duben 14 19:14:56 CEST 2009

Neuviedli ste zdrojak kde inicializujete prerusenie, mozno je chybicka tam.
Pri instrukciach asm je vhodne pisat volatile: asm volatile ("...");
S tym napajanim to je divne, no da sa pytat dalej:
-ako mate nastavene fuses (hlavne brown-out)?
-neodpisali ste na Andrejove upozornenie na nutnost zapojenia vsetkych
Vcc a GND pinov.

miro