Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Úterý Duben 14 18:13:31 CEST 2009

Vse jsem zkousel.. s tim asm("sbi ...") jeste ten den. Porad to delalo
to same. Na osciloskopu jsem meril, ihned jak to neslo, nic. Co ale
opravdu nechapu tak to, proc ten kus kodu funguje v hlavni smycce, a ne
v preruseni, ktere je v programu jedine, s delickou /128 ...
Vzdal jsem to. Nemam silu se s tim dal prat, vyzkousel jsem snad vsechno.
A ted tresnicka na zaver. Funguje to jak má, .. ale pouze pokud ten
procik má na sobě 4,2V +-0,2V .. je to naprosto šílené anomální chování.
Migruji na AT91SAM7XC256. Zlatý Keil ... mam na to i ulink, vidím, co se
tam deje, a ne, ze do atmegy nasypu cosi po SPI a neni do toho videt, i
kdyz debugger rika, ze to jit ma, nejde to.

Diky za vsechny rady.. :)

Bear