Publikovani konstrukci

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 14 13:51:54 CEST 2009

Hehe no to je otazka pristupu a take toho jak se recenze napise. Pokud
je recenzent debil tak to tak muze dopadnout jak pisete. Je jasne ze
kdyz budu testovat merak z Obi za 99Kc tak nebude mit valneho vyznamu
otazka napriklad presnosti a podobne parametry, ale treba to, ze v tom
vydrzi baterie dva roky bezneho pouzivani. Mam merak slusny, ale kdyz
jdu merit do auta baterku nebo neco na modelu tak si vozim ten z Obi.
Protoze mi nevadi kdyz si na nej nekde slapnu a pritom zmeri to co
otrebuji vic nez dobre.

Nemyslete si, ze jsme motorky jen chvalili. A delaly se testy i na ruzne
vehikly jako byl seriove vyrabeny naftovy Enfield.

Pokud je test vyvazeny nemiva vetsinou namitky ani dovozce. Koneckoncu
uz tim, ze se odvazi do testu neco dat tak to je signal, ze vyrobku
duveruje.

Pokud bude redakce deklarovat/garantovat solidnost testu nemuze si na
nic stezovat - je to jeho rozhodnuti tam ten vyrobek dat.

Radek Vicek