Ochrana stupov ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Duben 14 12:51:33 CEST 2009

Zdravim vsetkych,

hladam vhodny sposob ochrany diferencialnych vstupov
ADC prevodnika v rozsahu +-10 V DC, Umax = +-18V.

Vsetky parametre ochrannych prvkov tykajuce sa linearity,
presnosti, sumu a podobne v tejto chvili ako kriterium
zanedbavam, skor ma zaujimaju principialne navrhy, ci sa da
dosiahnut, aby napr. nejaky talent nespalil prevodnik meranim
sietoveho napatia v zasuvke.

Ako horna hranica by bolo viacej nez vyhovujuce, keby obvod
fungoval do +-300 V (coby nie), ale akakolvek vyssia hodnota,
nez je napatie znicenia vstupov prevodnika by bola prinosom,
vratane dodatocnej ESD ochrany.

O galvanickom oddeleni komunikacneho rozhrania viem, ale
rad by som dodatocne ochranil aj samotny prevodnik,
ak to bude mozne.

Vyhladavac mi v tejto veci nepomohol.

Vdaka za kazdy navrh.

Lubos