OT Tip na vylet: bansky skanzen

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Duben 12 19:53:00 CEST 2009

Wieliczku som absolvoval naposledy vlani v lete, ale to som musel toho stvorrocneho (vtedy vlastne este len trojrocneho, ale to o nic neznizuje sportovu hodnotu :-) ) odvliect dole tymi niekolkostovolakolko schodami...

Kazdopadne to oproti dnesnemu zazitku (vratili sme sa zapraseni (*bez* dlzna na a a makcena na s), deti az po kolena) posobilo sterilne, aj ked niektore tie v soli vykopane priestory su neskutocne...

Ale zase je to z juzneho Slovenska trocha odruky... :-)

wek