Domácí automatizace po sto padesáté

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Duben 12 15:30:00 CEST 2009

>takže FTP == STP ?

Za mojich mladych cias to neplatilo, STP bol
slusne tieneny opletenim; dnes su tie
pismenka niekedy asi uz len prazdnym
reklamnym napisom.

>A ano, podél znamená v té samé drážce. Budu muset spíš znamená nechce se

mi dlat novou drážku, pá zdi mám na pn místo na malt a vbec.

Rozumiem. Ja by som sa asi za tychto
okolnosti snazil ten kabel tahat v tej istej
drazke, ale co najdalej od siloveho.
Vzajomna  indukcnost dvoch rovnobeznych
vodicov klesa - no, neviem, nepamatam si,
ani to nedokazem odvodit, ale urcite bude
vzajomna vzdialenost v menovateli, a to
mozno aj v mocnine. Proste cim dalej tym
lepsie, a aj milimetre mozu hrat rolu.

Ethernet je uplne ine kafe - riesit samodomo
veci poctivo diferencialne a galvanicky
oddelene trafom a s filtraciou zamerne
potlacajucou prvych N harmonickych zo
sietovej frekvencie, je troch narocne.

>P.S. Koukám, že píšete v ISO-8859-1 tak doufám, že ta diakritika
>nedopadne moc zle.

Som zvyknuty, konferu citam na Palme uz roky.

>P.P.S. Zkuste si prosím zapnout zalamování ádk.

Ten mailer tu taku mozonost nema, tak som
to tentokrat pozalamoval rucne :-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list