[OT] mycka nadobi - cerpadlo

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Duben 12 12:18:57 CEST 2009

Nene, vypousteci je tam taky, ale tohle ma docela solidni motor s
kondenzatorem. Budu to muset vyndat a zkusim nejak vycistit/promazat ale
kdyby nekdo vedel kde pripadne sehnat novy a zhruba za kolik...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláda Andel
Sent: Sunday, April 12, 2009 9:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] mycka nadobi - cerpadlo

Jestli je to dělané stejně jako co jsem viděl vypouštěcí čerpadlo u pračky,
tak na tom snad nemá elektricky co odejít. Vrtulka a vůbec celá konstrukce
tam byla symetrická, bylo jedno kam se točí. Na rotoru feritový magnet,
chyběla pomocná fáze. Vždycky se to někam roztočilo, pokaždé jinam. Jako
ložiska sloužil ten plast (mazaný vodou) a když jsem tu pračku vyhazoval,
ložislo mělo možná 2 mm vůli. Pokud je to takhle a je to vyběhané, nic s tím
nenaděláte. Pokud tam máte asynchronní motor a hliník v kotvě je prasklý -
rozežraný od prášků (takový motor ztrácí výkon) tak taky ne :-)) Takže asi
jedině servis, nové čerpadlo - odborník vám to namontuje, nemusíte se špinit
:-)
Anděl