[OT] mycka nadobi - cerpadlo

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Neděle Duben 12 11:03:12 CEST 2009

Problém jsem měl u čerpadla pračky, je totiž membránové a membrána se nějak přilepila a pak se to nerozběhlo, po řádném proplachu se to dobré několik let. Jo ještě jsem dbal jsem na to aby po ukončení praní zůstalo v čerpadle trochu vody (já samozřejmě neperu).

PP

----- Original Message -----
From: Jaroslav Buchta
To: 'HW-news'
Sent: Sunday, April 12, 2009 8:44 AM
Subject: [OT] mycka nadobi - cerpadlo
Zdravim, nejak zacina delat problemy subj., proste mu dela problemy se rozbehnout - po par pokusech start/pauza se necha premluvit
Zkusim to vecer rozebrat, jestli se s tim da neco udelat, ale zajimalo by mne, kde se da tento dil sehnat a co to asi tak muze stat. Jedna se o hlavni obehove cerpadlo. Mycka je Baumatic, prvni problem byl loni po navratu z dovolene (po 11ti dnech)