Publikovani konstrukci

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Duben 12 09:04:37 CEST 2009

Tenhle přístup mám úplně nejradši. Trochu připomíná diskuse pod článkem s
chybama. Autor, místo aby opravil chyby a poděkoval diskutujícím za pomoc se
zvýšením kvality jeho článku, diskutující zprudí, že oni tomu nerozumí a co
si to vůbec dovolujou jeho (odborníka) otravovat s nějakou shodou podmětu s
přísudkem...

Časopis sice vydávají lidé z vydavatelské branže, ale pro čtenáře, nikoli
pro své kolegy. Proto by měl být přizpůsoben čtenářům. To by si taky třeba
pekaři mohli usmyslet, že rohlíky se nejlíp dělaj z pilin a klihu a pak si
stěžovat, že zákazníci to nekupujou a jen remcaj, i když tomu nerozuměj:-)

PH

From: "Kosťa" <info@mcu.cz>
>Ted je samozrejme otazkou, jestli ti predplatitele neubyli prave
>proto, ze ta uroven neni valna. To je mi divne, sakra, ze to
>predplatne take nezrusim a misto toho se tady nad tim uplne zbytecne
>rozciluju :-) No ma to cenu?

Tak nežvaň, udělej hodnotnou kondtrukci, založ vlastní časopis a nepruď
ostatní. Jinak se větěina Tvých hodnotných příspěvků nechá hodnotit stejně -
v drtivé většině to je jen a zviditelňvání experta. Nenavážej se do
časopisů, když s prominutím ho.no víš o jejich fungováná a o poměrech v této
branži