Publikovani konstrukci

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Duben 12 02:04:19 CEST 2009

 12.4.2009, 1:43:51

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zahradnik napsal:

> Puvodni zprava ze dne 12.4.2009 od gatilo:

> To si predstavit umim, samozrejme. Ale asi to nebude hlavni napln toho
> casopisu. Nevim, no, od PC casopisu nepredpokladam, ze tam budu
> dostavat plne verze software, aby me pak zklamalo, ze jsou to jen
> demoverze.

> No a co ty tedy ocekavas od konstrukce v PE? Ja jsem ted chvili
> listoval v tech cisle 3/2009 a tam je na obalce konstrukce Digitalne
> rizeny predzesilovac s LCD displejem elwedio v2.0. Koukam na ni a to
> je vylozene inzerat na nejakou stavebnici, kterou je treba si
> objednat.

No prece, ze pujde postavit. A to i tehdy kdyz autor zemre na infarkt.
Ja jsem temi priklady chtel rict, ze to ze si koupis casak kde je neco
zverejneno, jeste neznamena ze si stim muzes delat co chces. Skoly
(pravnicke) nemam, tak nevim jak je to podle zakona, ale z hlediska
slusnosti ci moralky jsou tady jiste meze co se muze a co uz ne.

> Ted je samozrejme otazkou, jestli ti predplatitele neubyli prave
> proto, ze ta uroven neni valna. To je mi divne, sakra, ze to
> predplatne take nezrusim a misto toho se tady nad tim uplne zbytecne
> rozciluju :-) No ma to cenu?

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Jsou to spojite nadoby. Ja kupoval AR/PE pravidelne po mnoho let, Ale
uz pred cca 8 lety jsem prestal. To bylo tehdy, kdyz zase jednou zvedly
cenu. Ne ze by mi vadilo to zdrazeni, zdrazuje kde co, ale zduvodneni
redakce. Pry "jedina moznost jak obstat v konkurenci je prechod na
plnobarevny tisk a to prinasi i zvysene naklady". Tak jsem redakci
poslal dopis kde jsem napsal, ze kdyz budu chtit casopis se spoustou
barevnych obrazku, koupim si Playboy a prestal kupovat. Od te doby
spise prohlizim nez ctu AR/PE v knihovne, ale posledni cca 1 1/2 roku
nejak nemam na vysedavani v knihovne moc casu, takze ani to ne.