Publikovani konstrukci

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Duben 11 22:08:01 CEST 2009

Kdyz nad tim premzslim, tak me napada, ze ve spouste amaterskych
konstrukci by se dali veci "odflaknout". Typicky osadim plosak patici
a pouziji zbytecne velky a tedy drazsi MCU. To same s programem,
nebudu ho psat efektivne, vykaslu se na osetrovani chybovych stavu.
Pro amaterske experimenty to nevadi, ale komerecni vyuziti to
zkomplikuje. Ostatne vetsi MCU v patici ma i tu vyhodu, ze lze pouzit
i v jinych konstrukcich a  zefektivneni programu je cviceni pro toho
amatera aby se to naucil.