OT-sledovani IP kamery na mobilu s WM?

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Sobota Duben 11 21:20:52 CEST 2009

> Dik za odpoved! Jenze ja mam uz koupeny a zapojeny digitalni
> videorekorder s automatickym nahravanim pri pohybu nebo pri
> signalu z cidla atd...Jsem s nim spokojeny a mam na nej
> zapojeny jen analogove kamery :-( Nenapadlo me,ze to bude s
> tim ActiveX takovy problem...S tou IP kamerou jsem to zkousel
> jen proto ,abych zjistil jetli WM zvlada video z kamer aspon
> pres javascript.
> Ale nasel jsem nejaky IP videoserver ktery umi video
> streamovat do 3GP pro mobily ,takze to by mohlo byt ono :-)
> Ale nez si ho poridim ,tak sem se chtel zeptat jak to resi ostatni ;-)

Ahoj,
ja si prilis neumim predstavit digitalni videorekorder, který umi streamovat
přes ActiveX. Pokud by to bylo nejake PC s kartou, dalo by se to obejit
vytvorenim jednoducheho programku, který by snimal obrazovku, ukladal do
obrazkoveho formatu a nekam vystavoval. Prijde mi, ze ve tve situaci jsou
moznosti velmi omezene.

Milan