Publikovani konstrukci

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Duben 11 11:00:33 CEST 2009

Jako cisteho amatera, ktery zatim zverejnil vsechno z me dilny co za neco
stalo
(http://robotika.cz/wiki/2dSonar)
sice chapu motivaci profesionalu, v oboru necim se uzivit. Ale na druhe
strane jako ctenare PE i AR me docela stvou takove ty "odpady firemniho
vyvoje" na jejich strankach.
Priklady
- umele prekombinovane konstrukce ala "zakaznik prece nezaplati mnoho tisic
za chytrou konstrukci kde jeden svab resi vse" takze vyrobime monstum na
trech deskach s peti sbernicemi...
- nezkonstruovatelne veci ala "tento MCU od Freescale patrne nebude ctenarum
dostupny....."
- skryta reklama ala "DPS objednavejte na...."
- nebo jeste zjevnejsi reklama " s touto problematikou ma nase firma
WWW...... CZ rozsahle zkusenosti"

proste takove veci, ktere jsou postavitelne a s cistym srdcem autora bez
komercnich ambici publikovane je jako maku (mnohem casteji na takove veci
clovek narazi surfovanim po Internetu). A takove veci vzdycky vezmou za
srdce i mne.

Na druhe strane doba je asi dost zla z hlediska mnozstvi prispevku, protoze
v poslednim PE je nekolikastrankovy, z anglictiny prelozeny, zcestny blabol
o kompenzaci ucinniku spinanych zdroju, takze ani ta ceska skryta komerce uz
ten casopis asi nestaci naplnit - tedy za par let mu bude amen (bohuzel)

Zdravi Petr Kubac