OT: Patek - zase tragedie

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Duben 11 09:43:13 CEST 2009

Dobre rano,
mam take velmi spatnou skusenost. Kamos si pred par lety koupil PC, se vsim
prislusenstvim. Nedal na moji radu a sel k odbornikum do brnenske pobocky
AutoContu. S velkou slavou si dovezl ty vzacne kousky domu, za cenu cca 65k
Kc ( kdyz jsem to spocital, tak stejna kofigurace se dala v te dobe koupit
napr. v TsBohemii za cca 38k). A zacal pracovat. Asi po tydnu mi volal, uz
radne nasrany, ze mu to nejak blbne. Delal za penize nejakou grafiku, a Pc
mu nepravidelne padal. Nekdy jednou denne, nekdy dvakrat za hodinu. Kdyz
kvuli tomu dvakrat stratil celodenni praci, tak byl do ruda. Zkratim to,
projel jsem to memtestem, pak jsem odstranili "plomby" a k hruze zjistili,
ze misto dvou modulu znackovych pameti Samsung uvedenych v dodaku, tam ma
nacpane nejake no name, a jeste kazdou uplne jinou!!! Kdyz jsem jednu,
kteroukoliv, vytahl, tak to jelo bez problemu. Podotykam, ze to bylo v dobe,
kdy ty samsungy byly na vahu drazsi nez zlato. To co tam dali stalo tretinu.
Co nasledovalo je uz nezajimave, nakonec to dobre dopadlo, ale musel pouzit
paky, ktere kazdy nema. Jak by dopadla zminena pani v duchode nevim, asi moc
dobre ne.
Vladimir

Já bych to přesto zkusil, protože tohle byla opravdu zhovadilost. A být tou
paní, tak trvám na vrácení peněz, protože nedodrželi ani podmínky pro
instalaci nového PC.

PS: Docela by mě zajímala ta firma/pobočka, je dobré znát firmy, které
nikomu nedoporučovat.