Patek - zase tragedie

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Duben 11 07:54:58 CEST 2009

2009/4/11 Hfmcons <hfmcons@gmail.com>:
> Řekl bych, že toto je mnohem hlubší problém než by se třeba na první pohled mohlo zdát. Je třeba počítat s tím, že do obecné "ekonomické" hry budou vstupovat dost často i nečekané nicméně velmi cílené a možná i z jistého hlediska sofistikované postupy. Nemyslím, že by tento názor měl mnoho společného s momentální situací, nicméně se domnívám, že na nějakou bližší specifikaci je ještě brzo.
> S pozdravem,
>                     Miloš Dašek

Ehm jsem jediny co nepochopil , co jste tim prispevkem chtel rict ?
:)) Pani chtela neco po firme a ta firma to udelala tak aby na tom co
nejvic vydelala nezavisle na spokojenosti zakaznika . A davat misto
laserove tiskarny , multifunkcni zarizeni "v akci" to uz je jen k
pousmani. Mam tyto tiskarny rad hlavne rady 1100 a 1200 ty 1200 uz
maji jak paraelni port tak usb s uspechem to vyuzivame pri win/dos
tisku . Mimochodem jednu jsem ted nasel po 11 letech je na ni najeto
kolem milionu stranek aniz by nekdo menil neco jineho nez tonery.

snehulak