Re: Mrtvá atmega

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Duben 10 06:54:21 CEST 2009

Hledal bych problém v kontaktním poli, v délce vodičů a jejich vedení.
Taky bych se podíval na zem a blokování oscilátoru.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Bear John Grills" <bear.j.grills@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 09, 2009 9:39 PM
Subject: Mrtvá atmega

Zdravím,
 stalo se někdy někomu z vás, že vám umřela atmega? Nevím, jak se mi to
povedlo, ale.. měl sem atmega16 v kontaktním poli. Potom, začala špatně
"startovat".. program naběhl až po několikátém odpojení napájení. A teď
už nenaběhne vůbec.. prostě je to mrtvý. Ale zajímávé je, že jde
progamovat.. jdou programovat fuse bity, flash, eeprom.. vsechno. Měl
jsem tam externi oscilator, 8MHz.. zkousel sem nastavit vsechny varanty
oscilatoru, .. rezonator s kondikama, interni, vsechny mozny frekvence..
Potom jsem prisel na to, ze bez ohledu na to, jak nastavim fuse bity
CKSEL, pořád s ponyprogem komunikuje po SPI.. a to u ní není žádný
krystal nebo tak něco..
Jsem z toho jelenovitej.. experimentoval sem i s nastavenim brown out
detektoru, porad to same.. nic nic nic.
Co myslíte?
Díky, Bear