Mrtvá atmega

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Čtvrtek Duben 9 21:39:22 CEST 2009

Zdravím,
 stalo se někdy někomu z vás, že vám umřela atmega? Nevím, jak se mi to
povedlo, ale.. měl sem atmega16 v kontaktním poli. Potom, začala špatně
"startovat".. program naběhl až po několikátém odpojení napájení. A teď
už nenaběhne vůbec.. prostě je to mrtvý. Ale zajímávé je, že jde
progamovat.. jdou programovat fuse bity, flash, eeprom.. vsechno. Měl
jsem tam externi oscilator, 8MHz.. zkousel sem nastavit vsechny varanty
oscilatoru, .. rezonator s kondikama, interni, vsechny mozny frekvence..
Potom jsem prisel na to, ze bez ohledu na to, jak nastavim fuse bity
CKSEL, pořád s ponyprogem komunikuje po SPI.. a to u ní není žádný
krystal nebo tak něco..
Jsem z toho jelenovitej.. experimentoval sem i s nastavenim brown out
detektoru, porad to same.. nic nic nic.
Co myslíte?
Díky, Bear